برای کپی تصاویر دوربین مداربسته چه راه هایی وجود دارد؟
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
برای کپی تصاویر دوربین مداربسته چه راه هایی وجود دارد؟
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 12:44

همانطور که قبلا گفتیم ، تصاویر دوربین های مداربسته برای اینکه همزمان نمایش در یک مانیتور نمایش داده شوند و همچنین دخیره شوند ، به یک دی وی آر استند الون یا کارت دی وی آر به همراه یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز داشتند.

پس از اینکه تصاویر روی هارد سیستم دخیره شد ، سه روش برای بازبینی تصاویر دوریین های مداربسته وجود دارد.

روش اول این است که در کامپیوتری که در آن کارت دی وی آر نصب است و یا در همان دی وی آر استند الون ، تاریخ و ساعت و شماره دوربینی را که تصویر آن را نیاز داریم ، جستجو کنیم و پس از اینکه سیستم آنرا پیدا کرد ، فیلم مورد نطر را مشاهده کنیم.

روش دوم کپی تصاویر و فایل های مورد نظر روی فلش مموری یا هارد های اکسترنال است .

پس از کچی فایل مورد نظر میتوانید آنرا در محیطی دیگر در یک لپ تا یا کامپیوتر و یا دی وی دی پلیر مشاهده نمایید.

البته فرمت فایل مورد نطر بسیار مهم است .

اگر شما بخواهید آنرا در دی وی دی پلیر های خانگی مشاهده کنید ، باید به فرمتی تصاویر را تبدیل نمایید که دی وی دی پلیر شما قابلیت نمایش آن فرمت را داشته باشد .

روش سوم رایت تصاویر و فیلم های انتخاب شده روی دی وی دی است . در این حالت به حجم دی وی دی دقت نمایید تا مجموعه فیلمی که میخواهید کپی و رایت نمایید با دی وی دی خام شما یکی باشد .

خیلی از افرادی که سیستم های دخیر ساز دوربین مداربسته دارند ، تمایل به دخیره سازی مثلا 30 یا 60 روز کلیه تصاویر را دارند. باید بدانید که معمولا برای هر 4 تصویر یک ترابایت هارد در نظر میگیریم تا بتوانیم در حدود 100 روز ذخیره سازی داشته باشیم.

البته تنظیمات سایز تصویر و کیفیت دخیره سازی ، تعداد فریم در هر ثانیه و مقدار موشن یا حرکت هم در مقدار هارد اشغال شده برای دخیره سازی تاثیر زیادی دارد .

بنابراین اگر بخواهید کلیه تصاویر یک ماه فقط یک دوربین را روی DVD ذخیره نمایید ، شاید حدود 20 عدد دی وی دی نیاز داشته باشید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته, تصویر دوربین مدار بسته, استند الون,